REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO BIOLIT.PL
I. Postanowienia ogólne
- Regulamin programu lojalnościowego (dalej jako „Regulamin”) określa zasady korzystania przez Klientów z Programu Lojalnościowego.
- Następujące pojęcia mają w Regulaminie znacznie takiej, jak wskazane niżej:
- Organizator – Biolit Europe sp. z o.o. z siedzibą w Chorzowie przy ul. Jodłowej 8
Zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy KRS nr KRS: 0000566630; NIP: 6272742032, REGON: 361994179, BDO: 000557234. Kontakt z Biolit jest możliwy pod adresem e-mail: biuro@biolit.pl , numerem telefonu: +48 512 456 315 od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 16.00, - Program Lojalnościowy, Program – akcja promocyjna prowadzona pod nazwą „Pogram Lojalnościowy” przeznaczona dla użytkowników Sklepu Internetowego organizowana przez Organizatora. Program nie stanowi gry losowej lub zakładu wzajemnego w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009r. o grach hazardowych;
- Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem biolit.pl;
- Punkt – jednostka punktowa w Programie;
- Uczestnik – osoba, która wyraziła zgodę na uczestnictwo w Programie, posiadająca konto w Sklepie;
- Produkty – wszystkie produkty marki Biolit oferowane do sprzedaży w Sklepie internetowym (z wyłączeniem konsultacji produktowej);
- Organizator – Biolit Europe sp. z o.o. z siedzibą w Chorzowie przy ul. Jodłowej 8
II. Zasady udziału w Programie Lojalnościowym
- Program Lojalnościowy prowadzony jest wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne dla każdego Uczestnika.
- Uczestnikiem Programu jest każda osoba, która:
- posiada Konto w Sklepie Internetowym, zgodnie z regulaminem Sklepu oraz
- zaakceptowała treść Regulaminu Sklepu;
- Uczestnik zakłada Konto w Sklepie Internetowym w sposób wskazany w Regulaminie Sklepu.
III. Zasady przyznawania punktów
- Uczestnik zbiera Punkty poprzez zakupy w Sklepie Internetowym w następujący sposób: za każde wydane 10 zł (słownie: dziesięć złotych) na Produkty w Sklepie Internetowym generuje 1 Punkt (słownie: jeden) dla Uczestnika.
- Punkty przyznawane są począwszy od momentu przystąpienia do Programu i dokonania przez Uczestnika dowolnego zakupu Produktów w Sklepie Internetowym – przez okres 3 miesięcy od daty wprowadzenia Programu przez Organizatora. Dla ustalenia, czy umowę zawarto w okresie naliczania Punktów – decydujące znaczenie ma data odebrania zamówienia.
- W celu otrzymania Punktów Uczestnik musi być zalogowany na swoim Koncie. Punkty generowane są automatycznie po zakupie oraz po oznaczeniu przez organizatora zamówienia jako „zrealizowane” i są widoczne w Panelu „Twoje konto” na Stronie Internetowej. Uczestnicy niezalogowani na Koncie, z którego przystąpili do Programu, w momencie składania zamówienia w Sklepie Internetowym nie otrzymają Punktów.
- Uczestnik otrzymuje punkty od każdej umowy sprzedaży towarów lub usług, zawartej w trakcie trwania Programu.
- Zamówienia składane przez Uczestników, które nie skutkują naliczeniem punktów, to zamówienia:
- złożone z pominięciem Sklepu internetowego (np. w telefonicznie);
- za pośrednictwem Sklepu internetowego, ale bez uprzedniego zalogowania do Konta w Sklepie.
- w których został wykorzystany kod promocyjny, kod zniżkowy lub inna promocja.
- Punkty są przyznawane automatycznie po odbiorze paczki od kuriera, bądź przy odbiorze osobistym, pod warunkiem, że umowa ta nie zostanie wcześniej rozwiązana, w szczególności na skutek skorzystania przez Uczestnika z ustawowego prawa odstąpienia (o ile w danym przypadku to prawo przysługuje Uczestnikowi)
- W przypadku zwrotu Produktu częściowo lub całościowo opłaconego Punktami, wykorzystane Punkty przepadają.
- Punkty są przypisywane od Konta Uczestnika i są niezbywalne, nie podlegają wymianie na gotówkę.
IV. Wymiana punktów
- Uczestnik ma prawo dokonania zamiany Punktów uzyskanych w Programie na zrabatowanie wartości zamówienia.
- Zamiana Punktów może być dokonana poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji na etapie finalizacji zamówienia – podczas dokonywania płatności – w koszyku Uczestnika.
- Organizator przyzna Uczestnikowi 1 Punkt za każde wydane 10,00 zł. Każdy zebrany 1 Punkt ma wartość 1 zł, które Uczestnik może przeznaczyć na zrabatowanie wartości zamówienia. (promocje nie łączą się, za produkty objęte inną promocją lub zamówienia w których użyto kodu rabatowego lub innej promocji punkty rabatowe nie będą naliczane).
- Minimalna wartość zrabatowanego zamówienia zawiera się w widełkach od 1zł do 1.99zł – w zależności od wartości zamówienia.
- W ramach jednego zamówienia Uczestnik może wykorzystać dowolną ilość zebranych Punktów z zachowaniem minimalnej wartości zrabatowanego zamówienia (od 1zł do 1.99zł).
- Skorzystanie z Punktów przy składaniu zamówienia jest dobrowolne.
- W przypadku, gdy Uczestnik zdecyduje się na odstąpienie od umowy sprzedaży towaru lub usługi, w odniesieniu do której wykorzystał punkty z powołaniem na konsumenckie prawo odstąpienie od umowy sprzedaży towaru lub usługi – punkty nie będą mu zwracane.
- Klient ponosi koszty dostawy Produktu nabytego w zamian za otrzymane Punkty.
V. Okres ważności Punktów
- Każdy Punkt zebrany przez Uczestnika ważny jest przez 365 dni od momentu jego uzyskania przez Uczestnika.
- Po upływie okresu opisanego w ust. 1 Uczestnik traci niewykorzystane Punkty bez możliwości ich wykorzystania lub wymiany na środki pieniężne lub inne Przedmioty.
- Punkty zebrane przez Uczestnika nie mogą być przeniesione na innych Uczestników.
VI. Okres trwania Programu
- Organizator wprowadza Program Lojalnościowy na czas nieokreślony.
- Organizator może podjąć decyzję o zmianie niniejszego Regulaminu bądź zakończeniu Programu Lojalnościowego w każdym czasie – z zastrzeżeniem, że:
- Organizator poinformuje Uczestników o zamiarze zakończenia Programu Lojalnościowego ze stosownym wyprzedzeniem, co najmniej na 14 dni wcześniej, tak aby umożliwić wykorzystanie Punktów;
- Organizator umożliwi Uczestnikom wymianę pozyskanych Punktów na Produkty przez okres 365 dni od daty ich zebrania.
VII. Dane osobowe
- Podanie danych osobowych przez Uczestnika jest całkowicie dobrowolne i jest warunkiem udziału w Programie Lojalnościowym, a ich niepodanie uniemożliwia udział Uczestnika w Programie Lojalnościowym.
- Dane będą przechowywane do czasu wycofania przez Uczestnika zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz do przedawnienia ewentualnych roszczeń, chyba, że prawo Unii Europejskiej lub prawo krajowe nakazują przechowywanie danych osobowych przez dłuższy okres.
- Uczestnikowi przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia.
- Uczestnikowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (w tym profilowania), wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Dane osobowe Uczestników mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany (profilowanie), jednakże nie będzie to wywoływać wobec nich żadnych skutków prawnych lub w podobny sposób istotnie wpływać na sytuację Uczestników. Profilowanie danych osobowych przez Administratora polega na przetwarzaniu danych Uczestników w sposób zautomatyzowany oraz ręczny, poprzez wykorzystywanie ich do oceny niektórych informacji o Uczestniku, w szczególności do analizy lub prognozy jego osobistych preferencji oraz zainteresowań. (jeśli tak nie będzie – ten punkt można usunąć.)
- Każdy Uczestnik może kontaktować się bezpośrednio z Administratorem we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, pod adresem e-mail: biolit@biolit.pl.
VIII. Reklamacje
- W przypadku niezadowolenia ze sposobu przebiegu Programu Lojalnościowego, Uczestnicy mają możliwość złożenia reklamacji – w szczególności:
- w formie pisemnej na adres: Biolit Europe sp. z o.o. , ul. Jodłowa 8; 41-506 Chorzów, lub
- pocztą elektroniczną na adres: biolit@biolit.pl.
- Uczestnik zostanie poinformowany o sposobie załatwienia reklamacji na adres poczty elektronicznej, z którego została ona wysłana, w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
- Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
IX. Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdym czasie. W takim przypadku Uczestnicy zostaną poinformowani o zmianach za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przy rejestracji – na co najmniej 14-dni przed wejściem zmian w życie.
- Zmiana Regulaminu nie może naruszać praw nabytych przez Uczestników.
- W odniesieniu do Uczestników nie będących konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego do rozstrzygania wszelkich sporów wynikłych ze stosowania Regulaminu właściwy jest sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Organizatora.
- Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Uczestników będących konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Programu Lojalnościowego, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Sklepu i polityki prywatności Organizatora.
- Organizator zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich; Dz.U.UE.L.2013.165.1) – niniejszym podaje łącze elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution), ułatwiającej pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 marca 2024r.